Välkommen till ellensphoto!

Hej!

Jag tänkte att jag skulle presentera denna bloggen.
Bloggen heter ellensphoto och jag som driver den heter Ellen, är 18 år och kommer från Karlskrona (en liten stad i södra Sverige). Denna bloggen kommer bestå av foton. Hela vägen.
Varje dag kommer det att komma upp ett foto här på bloggen. Varje vecka har jag ett tema på de foton som kommer upp. Förstår ni? Varje vecka - ett tema, varje dag - ett foto ur det temat. Självklart är alla foton copyright-skyddade och det är alltså förbjudet att kopiera eller använda de på något sätt utan min tillåtelse.
Jag ser verkligen fram emot att driva den här bloggen, det kommer bli väldigt roligt och väldigt lärorikt. För varje misstag man gör och ser att man gjort, tar man ett steg framåt.
Imorgon, 28 september 2009, kommer första fotot. Temat för veckan som följer, V.40, är orkidé.
Om ni har några frågor eller vill ta kontakt med mig på något vis kan ni göra det till [email protected].
Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! Jag är den första som skriver(Woho) jag ser fram emot att få se hur bloggen blir :D Lycka till!

2009-09-27 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0